هلدینگ دانش بنیان شیمی دارو کوثر

هلدینگ دانش بنیان شیمی دارو کوثر

معرفی شرکت شیمی دارو کوثر

شرکت شیمی دارو کوثر در سال ۱۳۷۱ توسط شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تاسیس گردید و در حال حاضر در ۱ بخش اصلی فعالیت می کند.
بهره گیری از خطوط مجهز تولید و آزمایشگاه های کنترل کیفیت در زمینه تولید و توزیع داروهای دام، طیور و محصولات انسانی، مکمل و کنسانتره های دام، طیور و آبزیان از جمله بخش های اصلی فعالیت شرکت است.
همچنین در کنار آن وجود مجتمع تخصصیآزمایشگاهی کوثر که با ارتقاء خدمات خود در زمره آزمایشگاههای برتر کشور در زمینه دامپزشکی و مواد غذایی شناخته می شود، موجب استحکام و پویایی هر چه بیشتر این شرکت در زنجیره بهداشت و سلامت کشور است.
از سویی دیگر، سال ها تجربه، امکانات و تجهیزات مدرن، همکاری با کارشناسان و اساتید متخصص، در بخش تحقیق و توسعه، موجب شده تا در کنار تولید و ارائه خدمات به دانش موجود بیفزاید و این دانش را برای ابداع کاربردهای تازه به‌کار برد.
به امید سرافرازی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران

معرفی مجتمع آزمایشگاهی کوثر

مجتمع آزمایشگاهی کوثر در سال ۱۳۷۵ با ۲ بخش میکروب شناسی و سرولوژی کار خود را آغاز کرده و با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون با ارتقأ خدمات خود در زمره آزمایشگاههای برتر کشور در زمینه دامپزشکی و مواد غذایی شناخته می شود.
ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی صنعت آزمایشگاهی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون انجام آزمون های تخصصی، ارائه نتایج دقیق وصحیح و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی گام بردارد .

معرفی دپارتمان تحقیق و توسعه کوثر

دپارتمان تحقیق و توسعه کوثر با بهره گیری از اساتید و کارشناسان خبره و با تجربه و به کارگیری تجهیزات پیشرفته و دانش نوین جهت توسعه ی محصولات، پروسه‌ها و خدمات ارزشمند و جدید فعالیت می نماید و در چشم انداز آن تولید واکسن طیور و محصولات ضروری و کاربردی کشور قرار دارد.

معرفی محصولات شرکت شیمی دارو کوثر

بخش تولیدات دارو و مکمل های دام، طیور و آبزیان این شرکت با نام شیمی دارو توانسته با استفاده از کادر کارشناسی مجرب و متخصص، با تاکید بر اصل مشتری مداری، دقت و امانتداری در حین تولید و انجام خدمات، مصرف مواد اولیه با کیفیت، استفاده از برندهای معتبر جهانی و فرمولاسیون به روز اقدام به تولید ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره های دام ،طیور و آبزیان نماید.